We zijn thuis! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu We zijn thuis! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

We zijn thuis!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

26 Oktober 2019 | Nederland, Nieuwkoop

We zijn weer in Nieuwkoop! Na een rit van 22 uur zijn we weer veilig thuis en daar zijn we God ontzettend dankbaar voor! We kijken terug op een prachtige week! Een week waarin we gezegend zijn met prachtig weer, een week waarin we beschermd zijn tegen ongelukken (op wat schaafwonden, blaren en blauwe plekken na). Maar bovenal kijken we terug op een week waarin we het als groep ontzettend goed hebben gehad met elkaar, en waarin we een zegen mochten zijn voor de mensen in Roemenië. Een week waarin we Gods handen en voeten mochten zijn en waarin we Zijn liefde uit hebben mogen delen! We zijn jullie dankbaar voor de gebeden en jullie medeleven de afgelopen week! En bovenal dankbaar voor alles wat God ons heeft gegeven, alle eer aan Hem!