Jaaa, we zijn er! - Reisverslag uit Miniş, Roemenië van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu Jaaa, we zijn er! - Reisverslag uit Miniş, Roemenië van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

Jaaa, we zijn er!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

19 Oktober 2019 | Roemenië, Miniş

Dankbaar dat we na een reis van 23 uur veilig zijn aangekomen in Minis! De grens ging heel voorspoedig: binnen 8 minuten waren we er doorheen! En voor nu: bus uitladen, bedden opmaken, eten, en slapen! Voor nu even genoeg blogs, tot morgen! Groetjes uit een zonnig Roemenië!

• 19 Oktober 2019 - 16:07

Marjan:

Wat fijn te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen.! Wens jullie God's onmisbare Zegen voor de komende week! Succes met alles en voor nu lekker bijkomen van de reis! Gr.Marjan

• 19 Oktober 2019 - 17:09

André :

Dag lieve mensen. Erg fijn dat jullie er zijn. Het is altijd een beetje spannend om van een afstand deze reis mee te beleven. Jonathan en Piet: bedankt voor jullie inspanningen tot dusver! Eet en slaap lekker allemaal. Groet, André en Ingrid

• 19 Oktober 2019 - 18:12

Quint En Elise:

Hey allemaal,
    Fijn om te horen dat jullie veilig zijn gearriveerd. We zien uit naar jullie komende verslagen! Veel zegen deze week!
    Groetjes, Quint en Elise

• 19 Oktober 2019 - 21:35

Kees De Haan :

Mooi dat het goed verlopen is. Geniet van de tijd daar.

• 19 Oktober 2019 - 21:49

Inge:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen na zo’n lange reis!

• 19 Oktober 2019 - 23:24

Conny Domburg:

Fijn dat de reis goed verlopen is.
    We wensen jullie een mooie en gezegende tijd.

• 19 Oktober 2019 - 23:52

Petra :

Yeah!

Jullie zijn er!

Nu lekker bijkomen!
    Fijn dat jullie er zijn!

Liefs Mieke, Manouk en Petra

• 20 Oktober 2019 - 00:16

Donja:

Fijn dat de reis goed verlopen is, ben in gedachten heel veel bij jullie, mis het wel een beetje, maar zit nu heerlijk met de beentjes omhoog en ga genieten van de komende verslagen. Geniet van een fijne nachtrust en een gezegende dienst zondag. Dikke knuffel van Donja

• 20 Oktober 2019 - 13:16

Corrin Tha:

Wij volgen jullie ook!
    Geweldig dat jullie dit opnieuw mogen doen.
    Many blessing!
    John en Corrin tha