Het klussen is begonnen! - Reisverslag uit Miniş, Roemenië van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu Het klussen is begonnen! - Reisverslag uit Miniş, Roemenië van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

Het klussen is begonnen!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

21 Oktober 2019 | Roemenië, Miniş

Weer een nieuwe blog vanuit het prachtige, warme Roemenië!
We begonnen onze dag met Bijbellezen aan de ontbijttafel. Na het ontbijt gingen we in groepjes uiteen om er nog even met elkaar over door te kunnen praten. Fijn om op deze manier de dag te beginnen met God en onze vragen en verhalen te kunnen delen in een kleine groep. Daarna was het eindelijk zover: we konden gaan klussen! Benieuw hoe dat eruit zag? Kijk dan de vlog van Marissa en Rebekka! :) Zoals u daar kunt zien is de sfeer onderling super goed, de tieners hebben het ontzettend goed met elkaar! Er werd hard gewerkt, de kerk is helemaal geschuurd en zelfs de eerste laag verf is al aangebracht. Ook de grote stapel hout is gehalveerd, echt top! Tussendoor is er even tijd voor een broodje en later nog even een kop koffie, maar de tieners bikkelen hard door! En dat in een temperatuur 28 graden. De kerkzaal is ondertussen ook al leuk versierd en bijna klaar om morgen de kinderen te ontvangen! Er is veel werk verricht dus vandaag, echte toppers zijn het!

Ondertussen is iedereen gedouched, hebben we heerlijke pasta gegeten en zit er een grote groep tieners met elkaar rond de tafel spelletjes te doen. Morgen gaan we verder met het schilderen van de kerk, het hakken van het hout en eind van de middag mogen we de kinderen verwelkomen voor de kindermiddag. We zien uit naar een mooie dag!

Helaas... Ik heb jullie nieuwsgierig gemaakt naar de vlog van Marissa en Rebekka, maar op dit moment lukt het niet om hem te uploaden.. Morgen probeer ik het opnieuw, dus u moet nog eventjes geduld hebben ;)