Wij zijn er! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu Wij zijn er! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

Wij zijn er!

Door: Marissa van Valkenburg en Rebekka van Leeuwen

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

16 Oktober 2021 | Nederland, Nieuwkoop

Na een lange reis zijn we eindelijk op de plek van bestemming. Alles is uitgepakt! Vanavond hebben wij weer een heerlijke Roemeense maaltijd gehad en iedereen heeft lekker warm gedoucht. Nu zijn er nog een hoop spelletjes aan de gang en straks is het tijd om te slapen. Jullie horen morgen weer van ons!

• 16 Oktober 2021 - 20:59

Gerda:

Heel fijn dat jullie goed zijn aangekomen!! Een goede tijd met elkaar en slaap lekker straks. Liefs voor jullie allemaal en een dikke
    knuffel voor Lisa en Gerard

• 17 Oktober 2021 - 00:33

Petra En Berthold De Jong:

He , wat super fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen!

Wij wensen jullie een goede eerste nacht en we kijken uit naar jullie berichten!
    Liefs Berthold, Petra Mieke en Manouk!

• 17 Oktober 2021 - 06:10

Janneke Van T Wout:

Goedemorgen!
    Wat fijn van jullie te horen ! Heerlijk dat jullie er zijn en dat het goed gegaan is.
    Ik wens jullie een gezegende tijd toe!

• 17 Oktober 2021 - 08:51

Albert En Ria:

Heel goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!
    En na de reis in de bus zal een bed ook weer heerlijk geslapen hebben;-)
    Heel veel plezier met elkaar en Gods zegen!!

• 17 Oktober 2021 - 11:22

George En Petra Fransen:

Goedemorgen, wij hopen dat jullie lekker geslapen hebben en dat het een mooie dag mag worden vandaag.

• 17 Oktober 2021 - 12:29

Tjarda:

Dankbaar dat God jullie onderweg beschermd heeft.
    We zien uit naar wat God gaat doen door jullie heen. Ook al lijkt het dat jullie minder kunnen doen, we mogen er op vertrouwen dat God zich niet laat beperken. En dat jullie toch tot zegen zullen zijn voor de mensen daar en voor elkaar. Daar zullen we voor bidden.