Hard gewerkt - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu Hard gewerkt - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

Hard gewerkt

Door: Marissa van Valkenburg en Rebekka van Leeuwen

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

18 Oktober 2021 | Nederland, Nieuwkoop

We hebben een lekker dagje gewerkt!

Vandaag is een grote groep naar het nieuwe terrein van Pieter en Petra geweest. Een deel van de groep heeft daar keihard z'n best gedaan om al zoveel mogelijk hout weg te werken, maar er is nog een hele berg hout te gaan. Daarnaast heeft een clubje daar staanders geschilderd voor een loods die gebouwd gaat worden. Het overige deel van de groep heeft groente weggesneden die worden ingevroren voor de gaarkeuken.

Tot slot willen we Marjo en Annette bedanken voor het schoonmaken van de kamers en de toiletten ;).

• 18 Oktober 2021 - 16:10

Alice Verkerk:

Hoi allemaal ,
    Goed bezig geweest dus vandaag!
    En al cake gegeten vandaag?
    Een gezellige en ontspannen avond toegewenst.

• 18 Oktober 2021 - 16:33

Albert En Ria:

Gefeliciteerd, Justin!!!

• 18 Oktober 2021 - 19:44

Janneke Van T Wout:

Hé harde werk(st)ers!!
    Inderdaad goed bezig daar zeg!
    Klinkt heel mooi allemaal!
    Leuk hoor al die berichtjes
    van en over jullie.
    Fijne avond nog en morgen weer een fijne dag gewenst met elkaar

• 19 Oktober 2021 - 07:57

Marce:

Dinsdagochtend 7:54, weer lekker aan de bak vandaag. We bidden dat jullie veel werk mogen verzetten, allemaal heel en gezond blijven, plezier met elkaar hebben en bovenal dat de mensen daar door jullie heen Gods liefde zullen zien.
    Marcel

• 19 Oktober 2021 - 08:46

Marleen:

In Markus staat: alles wat jullie voor de minste van mijn broeders of zusters hebben gedaan, dat heb je voor mij gedaan.
    Dus het heeft eeuwigheids waarde wat jullie aan het doen zijn! Ik ben trots op jullie!

• 19 Oktober 2021 - 10:10

Petra Fransen:

Jullie zijn kanjers!!!

• 19 Oktober 2021 - 12:37

Jeroen:

Ha kanjers!

Het is toch wel een beetje gek om voor het eerst het Roemenië avontuur via de blogs te beleven. Maar wat fijn om te horen dat alles goed gaat! Iedereen nog heel veel succes en plezier de komende dagen, wees voorzichtig bij het houthakken en de andere klussen en doe Pieter en Petra de groetjes van me. Geniet ervan!

• 19 Oktober 2021 - 13:03

Mees Van Leeuwen:

daag allemaal. Wat een fantastisch werk doen jullie daar. top.Echt letterlijk omzien naar de ander. Ben er trots op. groeten mn aan mijn lieve nicht Rebekka en mijn dierbare broer Anco. Liefs Mees