Nog een paar uur... - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu Nog een paar uur... - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

Nog een paar uur...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

14 Oktober 2011 | Nederland, Nieuwkoop

Over 10 uur verzamelt de groep zich bij het Ashram-college in Nieuwkoop en gaan de tassen de bus in. Over 10,5 uur stappen we in en gaat het echt beginnen. We gaan op weg! Via Duitsland, Oostenrijk, Hongarije enz naar ROEMENIË!
Willen jullie bidden voor een goede reis, bescherming op de weg en de veilige aankomst in Minis? We zijn God echt zo dankbaar dat we met zo'n grote groep op weg mogen gaan en we zien uit naar wat God gaat doen.
We hebben er heel veel zin in en hopen dat jullie vanavond ook naar het Ashram-college komen om ons uit te zwaaien!
Tot vanavond!

• 14 Oktober 2011 - 06:38

Dorianne:

De tijd op school gaat veel te langzaam!!!
    Ik kan niet wachten totdat het zo ver is!!!

• 14 Oktober 2011 - 07:24

Lotte:

Daar ben ik het mee eens, en ik heb maar school tot 11 uur heb.

• 14 Oktober 2011 - 07:34

Cok & Ina:

Dag André, Ingrid en reisgenoten. Hoe groot is jullie groep? We wensen jullie een goede reis toe, een behouden aankomst en een gezegend verblijf in Roemenië.

• 14 Oktober 2011 - 07:46

Cok & Ina:

Even jullie kaart bekeken: prima geregeld zo'n mooie strakke blauwe directe snelweg naar jullie doel!

Wij zijn daar ook in de buurt geweest, in Targu Mures, Sibiu en Brasov. Jullie zitten middenin die driehoek. Geniet van de prachtige natuur.

• 14 Oktober 2011 - 10:05

Pien:

Allemaal heel veel plezier!!!
    Ga enorm genieten en niet te veel slapen in de bus, want onderweg is het buiten prachtig!!!

• 14 Oktober 2011 - 12:48

Anja:

Allemaal heel veel plezier, en geniet ervan!

• 14 Oktober 2011 - 13:56

Leo En Renate Angene:

Een hele goede reis toegewenst en Gods zegen bij jullie werk. Liefs

• 14 Oktober 2011 - 14:12

Jeroen:

2 uur 48 minuten 34 seconden en 6748 honderdsten (volgens de teller) en dan gaan we eindelijk weg. Ik kan niet wachten! Heb er zoveel zin in. Na maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zo ver. HEEEEEL GAAAF!

• 14 Oktober 2011 - 19:40

Pien:

Jullie zijn onderweg!! een hele goede en gezellige reis met elkaar... Heerlijk, morgenochtend ontbijtje in Oostenrijk.. aan iedereen de groeten, maar speciaal aan chauffeur willem...haha..

• 14 Oktober 2011 - 20:01

Ineke:

He Lotte, heel veel plezier. We blijven je volgen

• 15 Oktober 2011 - 17:26

Peter En Laura:

Hallo allemaal.

Wij hoorden dat jullie een goede reis
    gehad hebben. vast wel erg moe slaap lekker voor straks allemaal. gr Peter en Laura

• 15 Oktober 2011 - 18:57

Karl En Mischa:

Lieve Niels (en alle anderen)
    Heel veel succes en plezier de komende week!
    Groetjes

• 15 Oktober 2011 - 19:05

Yvonne (omie):

Hoi levi,
    Heel veel succes en geniet van alles.
    Maak er met z'n allen een mooie week van.

• 16 Oktober 2011 - 06:27

Mariska En Tycho:

Heel veel plezier daar! :-)

• 16 Oktober 2011 - 16:57

John & Ulrike:

Hoi allemaal,

Jullie hebben het vast heel druk met alle werkzaamheden daar; dat jullie geen tijd vinden om jullie reisverslag op deze site een beetje te verversen. Maar wij zijn wel nieuwsgierig hoor...
    het hoeven geen lange verhalen te zijn, maar af en toe een kleine aanvulling is erg welkom.