Het is alweer bijna zover! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu Het is alweer bijna zover! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

Het is alweer bijna zover!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

12 Oktober 2013 | Nederland, Nieuwkoop

Nog maar 6 dagen en en kleine 2 uur en we zijn alweer voor de 3e keer onderweg naar Roemenië! Ik heb er zin in!

Na toch wel een aantal maanden voorbereiden is het bijna zover. Met een team van ruim 30 enthousiasten, vrolijke en dit jaar vooral veel jonge mensen gaan we een week lang naar Pieter en Petra in het dorpje Minis in Roemenië. Een reis van een kleine 1700 km, die we hopelijk binnen de 20 uur gaan afleggen.

Dit jaar staan er weer een aantal mooie klussen op het programma. De kerk mag weer opnieuw worden gelakt, eindelijk moet er een hekje komen om een balkon, er moeten dakgoten worden aangelegd, hout worden gehakt en voor het eerst dit jaar moeten er ook een aantal klussen worden uitgevoerd bij de arme bevolking thuis. Maar het is en blijft Roemenië, dus alles kan tijdens het verblijf nog veranderen!

Ikzelf heb er erg veel zin in! Het is voor mij al weer het 3e jaar en de samenstelling van de groep is heel erg veranderd ten opzichte van de vorige jaren. Maar dat geeft alleen maar de mogelijkheid om nieuwe vriendschappen te sluiten. (Als er tenminste mensen vrienden met mij willen worden :P )

Op vrijdag 18 oktober verzamelen we om 18:00 uur bij de Brug. En dan wanneer iedereen in de bus zit vertrekken we richting Roemenië. De voorgaande jaren leren ons dat dit rond 18:30 uur zal zijn. Dus voor iedereen die ons uit wil zwaaien, knuffelen, zoenen of zegenen: Wees erbij!

Op deze blog proberen we geregeld een stukje te plaatsen. Zodat u thuis een beetje op de hoogte wordt gehouden van onze activiteiten in Roemenië. Dus heeft u het nog niet gedaan: Meld u nu aan voor de mailinglijst en u ontvangt automatisch een mailtje wanneer we weer een stukje hebben gepost!

En had ik u al verteld dat ik er zin in heb?
Zo nee: IK HEB ER ONTZETTEND VEEL ZIN IN!!!!!

• 16 Oktober 2013 - 13:04

Maarten De Meij:

Geweldig dat jullie weer gaan. Geweldig dat jullie dienstbaar willen zijn voor Jezus.
    Veel lol,plezier,zegen en ontspannenheid toegewenst. Een reis om nooit te vergeten.(ik spreek uit ervaring)

• 16 Oktober 2013 - 17:50

Nel Vroonhof:

Liane, en alle andere deelnemers een heel goede reis! Nel en Louis

• 19 Oktober 2013 - 17:12

Sophie:

Super cool en goed dat jullie dit doen

• 19 Oktober 2013 - 17:33

Sophie:

Cool en goed dat jullie dit doen

• 19 Oktober 2013 - 19:44

Alice Verkerk:

Hoi allemaal ,
    Hoorde dat jullie goed zijn aangekomen . geweldig !
    Vanavond en vannacht maar even goed bijtanken wat slaap betreft .
    Groeten ,
    Alice

• 20 Oktober 2013 - 14:50

Berthold En Petra:

He kanjers! We denken aan jullie! We zijn reuze benieuwd naar al jullie belevenissen. Lieve groet vanuit Nieuwkoop!!!xxx

• 20 Oktober 2013 - 18:56

John En Conny En Merel De Baat:

Hoi allemaal,
    Veel plezier toegewenst in Roemenie.
    Groeten fam de Baat.

• 20 Oktober 2013 - 23:30

Gijs En Suus:

Hoi allemaal !!!!

Hoe is het met jullie??
    Alles ok??
    We zijn benieuwd en verwachtingsvol wat jullie ervaringen zijn tot nu toe....
    We horen t graag !!!!!!........................

Hartelijke groet vanuit Nieuwkoop van de Kranenburgjes.

• 21 Oktober 2013 - 09:45

Astrid:

Zo, vandaag is het maandag... Nu gaat het echte werk beginnen! Het voelt zo raar om niet erbij te zijn..hihi...
    We wensen jullie een hele goede tijd met elkaar en een onvergetelijke ervaring!

Groetjes, Astrid, Hendrik-jan en kids

• 21 Oktober 2013 - 16:06

Opa En Oma Van Leeuwen:

Lieve Anco David en Thomas,
    Wat goed,dat jullie dit doen'
    Wij hebben hier respect voor.
    Ook natuurlijk voor de andere werkers.
    Lieve groet aan allen>
    Fam.van leeuwen

• 21 Oktober 2013 - 19:38

Fam Verkerk:

Hoi allemaal ,
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen .
    Gisteren een beetje bij kunnen komen van de reis ?
    Hoe is de eerste werkdag verlopen ?
    groeten van Henri , Alice ,Justin , Channah en Joel