Inpakken en (bijna) wegwezen! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu Inpakken en (bijna) wegwezen! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

Inpakken en (bijna) wegwezen!

Door: Dorianne

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

11 Oktober 2017 | Nederland, Nieuwkoop

Vrijdag 13 oktober is het weer zover, dan vertrekken we weer met een geweldige groep enthousiaste mensen voor de vijfde keer alweer naar Miniș.

Tijdens dat ik deze blog aan het schrijven ben, zit ik tussen mijn horizontale kledingkast, van alles op te zoeken en in mijn tas te gooien. Bijbel, CHECK. Powerbank, CHECK. Werkkleding, CHECK. Hillsong op volume 'de buren luisteren gezellig mee' DUBBEL CHECK! Ik moet zeggen, het is wel weer even in komen na een jaar geen blog geschreven te hebben.

Ondertussen stopt mijn telefoon niet meer met trillen, maar goed, dat krijg je ervan als je in de groepsapp zit.
"Meiden, neemt iemand een föhn mee?!", "Is er wel stroom daar?", "Kan iemand een foto van de paklijst sturen? Ben hem nu alweer kwijt.". Aan al het gekwebbel in de chat is wel te merken, dat ik niet de enige ben die er onwijs veel zin in heeft.

Komt u ons ook uitzwaaien aanstaande vrijdag? We willen om 17.00 wegrijden van het parkeerterrein achter autobedrijf Maas, sportpark de Dulen.

Deel deze link ook met uw vrienden en familie, zo zult u op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt daar ver weg in Roemenië. U kunt er ook voor kiezen u aan te melden voor de mailinglijst, dan krijgt u automatisch een mailtje zodra er weer een nieuwe blog online staat. Daarnaast is het ook super fijn om wat terug van jullie, het thuisfront, te horen. Dus reageer vooral op deze blog, dan zorg ik dat ze bij de rest van de groep terecht komen!

Tot vrijdag!

• 11 Oktober 2017 - 23:40

Ulrike:

Gezellige chaos dus, die voorbereidingen:
    even voor de mensen, die deze blog voor het eerst gaan volgen:
    wat gaan jullie daar eigenlijk doen? beetje vakantie-luiwammesen? Of ook nog wat anders... ;)

• 11 Oktober 2017 - 23:54

Jeugd De Brug:

Als je op het knopje "Reisdetails" klikt, aan de linkerkant van deze blog, vind je meer informatie over de reis.

• 12 Oktober 2017 - 08:18

Henk Konst:

Geweldig!

• 12 Oktober 2017 - 13:28

Ria Van Middelkoop:

Iedereen heel veel succes bij de laatste voorbereidingen! Tot morgenmiddag!

• 12 Oktober 2017 - 20:21

Corrin*tha:

Te gek dat jullie dit opnieuw gaan doen! We bidden jullie veel zegen toe. Goede reis en zorg goed voor elkaar!

• 13 Oktober 2017 - 12:04

Ellen Valk:

Nog 5 uur en dan is het zover! Succes allemaal met de laatste voorbereidingen en voor iedereen die ik vanmiddag niet persoonlijk spreek, alvast een hele goede en gezegende (en gezellige;)) tijd!

• 14 Oktober 2017 - 11:41

Petra Fransen:

Goede reis allemaal en geniet ervan hé!!! Knuffel voor jullie allemaal! Speciaal voor Anna natuurlijk

• 14 Oktober 2017 - 11:46

Bert :

Wij (opa en oma) van Anna Fransen gaan jullie zeker volgen en wensen jullie veel succes toe daar met de werkzaamheden.

• 14 Oktober 2017 - 16:14

Simone:

Hallo allemaal!
    Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen

• 14 Oktober 2017 - 18:06

Ulrike:

Hoi allemaal,

Hoe was de reis? Veel gelachen of juist geslapen? Wie is snurk-kampioen?
    Kortom, vertel eens wat... ;)