Uurtjes tellen - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu Uurtjes tellen - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Jeugd Brug - WaarBenJij.nu

Uurtjes tellen

Door: Dorianne

Blijf op de hoogte en volg Jeugd

15 Oktober 2015 | Nederland, Nieuwkoop

"Mam! Waar ligt die ene handdoek ook alweer?!" "Maaaaam, heb jij m'n oude gympen ergens gezien en oh de kaartspellen, die mag ik absoluut niet vergeten!" Ja, zo gaat het op het moment hier thuis. Mijn vermoeden zegt dat ik vast niet de enige ben, die nog last minute alles in zijn of haar (al veel te zware en overvolle) tas probeert te proppen.

Zondag hebben we een prachtige uit zegening vanuit de gemeente meegekregen. Wat was het gaaf om te bijna de hele groep op dat podium te zien. Ook vliegen er zo hier en daar succes wensingen door de lucht heen.

Morgen is het dus zo ver, we stappen met zijn allen de bus in. Op weg naar het mooie avontuur dat voor ons ligt. Ook al word dit voor mij al de derde keer dat ik meega, is het nog steeds lastig beseffen dat ik over minder dan 24 uur al in die bus zit.

Volgens mij mag ik voor de hele groep mag spreken, als ik zeg: Ik kan niet wachten totdat het morgen is! Komt u ons ook uitzwaaien? We vertrekken om 18.00 vanaf de parkeerplaats van de sportvereniging naast de Brug (Ladderhaak 2 in Nieuwkoop). We kijken er naar uit om door vele handen gedag gezwaaid te worden.

Jeroen, bedankt voor het stokje met vertrouwen. Dat gaat helemaal goed komen.

Nu sluit ik deze blog maar af en ook zo mijn laptop. Op naar bed, want stel je voor dat ik straks mijn bus nog mis..dat is erger dan de vertraging van de NS. Niet 10/30/60 minuten wachten tot dat de volgende komt, nee, als ik deze bus mis is de wachttijd maar liefst 2 jaar. En dat is mij toch écht te lang.

  • 16 Oktober 2015 - 07:30

    Astrid:

    Oh...jij hebt dus al een overvolle tas?! Hier ligt een lege tas en op het bureau een lijst...en een moeder die af en toe roept; "als ik nog iets moet wassen dan moet je het NU is de was doen.." En; " heb je nog dingen nodig vanuit de winkel? Dat wil ik niet pas om 5 uur horen, hoor!" Ruben maakt zich niet zo druk...we hebben tenslotte nog een hele dag...Nou ja, nu nog maar een uur of 10....Komt vast goed! Tot straks bij de bus!

  • 16 Oktober 2015 - 10:38

    Pietengerry:

    Sterkte met de laatste loodjes,
    en een hele goede reis met elkaar!!

  • 16 Oktober 2015 - 22:14

    Marjan:

    Wens jullie een voorspoedige reis en God's Zegen voor de komende week...


  • 16 Oktober 2015 - 22:38

    Ronald & Annemieke:

    Goede reis, succes en geniet ervan.

  • 18 Oktober 2015 - 08:56

    Henri,Alice, Channah En Joël:

    Justin van harte gefeliciteerd met je 15e verjaardag!!!
    Fijne dag en iedereen veel succes deze week!!!

  • 18 Oktober 2019 - 19:02

    Annette:

    wat een geweldig avontuur mogen jullie beleven! wij gaan in gedachten met jullie mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeugd

Op deze site houden wij een verslag bij van onze reis naar Roemenië. We gaan als jeugd van Evangelische gemeente De Brug een week naar Minis om daar werkzaamheden rond het gebouw en bij de arme bevolking thuis uit te voeren...

Actief sinds 31 Aug. 2009
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 55891

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2021 - 23 Oktober 2021

Roemenië reis 2021

18 Oktober 2019 - 26 Oktober 2019

The Roemeniëns 2019

13 Oktober 2017 - 21 Oktober 2017

The Roemeniëns 2017

16 Oktober 2015 - 24 Oktober 2015

The Roemeniëns 2015

18 Oktober 2013 - 25 Oktober 2013

The Roemeniëns 2013

14 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Weer op weg naar Roemenië

Landen bezocht: